مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-10سياسي

پیاده سازی نظام شش ساحتی آموزشی/1100 پروژه نیمه کاره تکمیل شد


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که نظام تعلیم و تربیت برای پیاده سازی احکام الهی مهیا کنیم، گفت: سوق دادن نظام تک ساحتی به شش ساحتی و پیاده سازی آن از برنامه های دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری در سخنان بین خطبه های نمازجمعه رامسر با گرامیداشت دهه فجر تشکیل حکومت اسلامی برای را برای تحقق هدف سعادت و رستگاری و مهم بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش از ارکان مهم برای تحقق اهداف و حکمرانی اسلامی است.

وی با تاکید براین که نظام تعلیم و تربیت را برای پیاده سازی و اجرای احکام الهی آماده کنیم، گفت: ساحت های شش گانه اعم از اعتقادی و اخلاقی و غیره باید در نظام آموزشی پیش رود.

وی ساحت تربیت زیستی و بدنی، هنری، اقتصادی و حرفه ای را از دیگر اهداف نظام آموزشی ذکر کرد و گفت: دولت برآن است که نظام تک ساحتی را به سمت نظام شش ساحتی برای تحقق اهداف سوق دهد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعمال تحریم ها و تهدیدهای مختلف علیه ایران اسلامی گفت: اگر این تهدیدها علیه هر کشوری اعمال دچار مشکلات عدیده ای می شد اما فرزندان و متخصصان ایران در تحریم ها، دست به نوآوری ها و اقدامات بزرگی زدند و اکنون در ساخت واکسن جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

نوری با عنوان اینکه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است، گفت: عمق استراتژیک فرهنگی انقلاب در اقصی نقاط جهان از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی نظام شش ساحتی آموزشی/1100 پروژه نیمه کاره تکمیل شد

پیاده سازی نظام شش ساحتی آموزشی/1100 پروژه نیمه کاره تکمیل شد