مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-10بين الملل

روزنامه عبری شروط رهبران فلسطین برای تل آویو را فاش کرد


یک روزنامه عبری زبان نوشت، رهبران فلسطین در دیدارهایی که به تازگی در رام الله داشتند، از دولت آمریکا خواستند رژیم صهیونیستی را برای آزادسازی گروه چهارم از اسرای قدیمی فلسطینی از زندان های این رژیم تحت فشار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری سما فلسطین اعلام کرد، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم نوشت، رهبران فلسطین در دیدارهایی که به تازگی در رام الله داشتند، از دولت آمریکا خواستند رژیم صهیونیستی را برای آزادسازی گروه چهارم از اسرای قدیمی فلسطینی که پیش از توافق اسلو در سال 1993 زندانی شده بودند، از زندان های این رژیم تحت فشار بگذارند.

یسراییل هیوم در ادامه نوشت، قرار بود گروه چهارم اسرای فلسطینی سال 2014 پس از آزادی سه گروه قبلی آزاد شوند؛ اما مذاکرات میان تشکیلات خودگردان فسلطین و دولت رژیم صهیونیستی و روند آزادسازی این گروه از اسرا نیز متوقف شد.

این روزنامه عبری زبان با اشاره به تلاش های آمریکا برای مهار وضعیت امنیتی رو به وخامت مناطق فلسطینی به نقل از یک منبع فلسطینی نوشت، رهبران رام الله به مسؤولان آمریکایی از جمله آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور اعلام کردند که راه حل هایی جزیی را نمی پذیرند و کابینه اسراییل باید تمامی اقدامات یکجانبه از جمله شهرک سازی ها و یورش ها در منطقه أ را متوقف کرده و موضوع را در مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری شروط رهبران فلسطین برای تل آویو را فاش کرد

روزنامه عبری شروط رهبران فلسطین برای تل آویو را فاش کرد