مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-10سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است


همه قشرها با حضوردر راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضد انقلاب خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز با قدردانی از مردم در برگزاری مراسم مختلف دهه فجر در 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن سیاه نمایی می کند و دستاوردهای عظیم انقلاب را با تبلیغات همه جانبه خود نا امید کننده جلوه می دهد در حالی که می داند امروز ملت ایران مقابل ظلم استکبار و جبهه مقاومت جهانی ایستاده است.

 حجت الاسلام عباس مسلمی زاده عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه ها فراوان است و دوران طلایی انقلاب قابل قیاس با دوران ستمشاهی نیست.

وی افزود: دشمنان همیشه علیه نظام و ملت ایران قصد انتقام دارند و با عملیات رسانه ای در تلاش هستند کاستی ها، کمبودها و اشکالات را برجسته نشان دهند تا با ایجاد نارضایتی عمومی، در کشور آشوب ایجاد کنند که دیدیم در همین مرحله اخیر با هوشیاری مردم و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکست خوردند و فردا هم همه قشرها با حضوردر راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضد انقلاب خواهیم داد.

 امام جمعه سیرجان گفت: دستور کار امروز دشمن ایجاد روحیه یاس، ناامیدی و بدبینی در بین جوانان کشور است و به کوری چشم دشمنان امروز پیشرفت های ایران اسلامی درهمه زمینه ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است