مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-10سياسي

دعوت امام جمعه سی سخت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


امام جمعه سی سخت مردم این شهر را برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه  این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مردم در محل مسجد جامع اما علی (ع) برگزار گردید.

مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه اول گفت: اگر انسانها خدا رافراموش کنند و حریم الهی را نگه ندارند آن وقت است که خداوند متعال رحمت و تفضلش را از ما می گیرد و ما را  تنبیه می کند و عذاب الهی  برای ما می فرستد پس باید یاد خدا را فراموش نکنیم.

مصباح نژاد اظهار داشت: یکی از واجبات دین اسلام زکات است که برای اقامه دین و دینداری جامعه اسلامی است که پایه ها و بنای دین اسلام پنج  اصل است که نماز، روزه، زکات، حج و ولایت است و ارزش ولایت بیشتر است چرا که ولایت است که نماز را احیا می کند، باعث رشد زکات می شود.

وی گفت: زکات یعنی پاک کردن و تزکیه، که با پرداخت آن هم جسم و روح تزکیه می شود و هم فقر و بدبختی ریشه کن می شود،  زکات یک طرح مالی انسانی برای حفظ کرامت و عزت انسان مسلمان است.

مصباح نژاد در خطبه های دوم نماز جمعه سی سخت ضمن سفارش خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی  گفت: تنها پناهگاه مومن در مسیر دشوار وسختی ها تقوا است که مسیرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه سی سخت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت امام جمعه سی سخت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن