موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-10بين الملل

غرب اجازه صادرات مواد غذایی روسیه به دیگر کشورها را نمی دهد


نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد کشورهای غربی مجوزهای ساختگی برای صادرات مواد غذایی روسی صادر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل می گوید به دلیل مانع تراشی های غرب، صادرات مواد غذایی روسی به دیگر کشورها همچنان با اختلال مواجهه است.

واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل امروز جمعه در خصوص کارشکنی های مداوم غرب اعلام کرد که روسیه هنوز نتوانسته هیچ مواد غذایی را در راستای قرارداد غلات به دیگر کشورها صادر کند.

دیپلمات ارشد روسیه علت این موضوع را این گونه بیان کرد که توقیف و مجوزهای عمومی صادر شده از سوی کشورهای غرب برای کالاهای روسی ساختگی است و اجازه صادرات محصولات این کشور را نمی دهد.

نبنزیا در ادامه یادآور شد که بیش از نیم سال از تفاهم نامه میان روسیه و سازمان ملل متحد می گذرد، با این حال حتی یک دانه (مواد غذایی) و تقریباً هیچ کودی از این مسیر صادر نشده است.

به گفته این دیپلمات روس، این مسئله در حالی رخ می دهد که به اذعان همگان، تقاضا و نیاز به محصولات روسی وجود دارد.

نبنزیا با انتقاد از رویکرد تحریمی کشورهای غربی دربرابر مخالفان خود گفت که تحریم های غیرقانونی یکجانبه غرب علیه روسیه در سطح بی سابقه مانع از برآورده شدن این مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب اجازه صادرات مواد غذایی روسیه به دیگر کشورها را نمی دهد

غرب اجازه صادرات مواد غذایی روسیه به دیگر کشورها را نمی دهد