مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:262023-02-10اجتماعي

تهران آماده راهپیمایی 22 بهمن


تهران برای راهپیمایی 22 بهمن آماده شده است، از روزها قبل شهرداری تهران با نصب پرچم های ایران برنامه های خود را آغاز کرده و در روز 22 بهمن نیز ناوگان سه گانه حمل و نقل عمومی پایتخت خدمات ویژه ای برای جابه جایی شرکت کنندگان ارائه می دهد.

- همچنین پلیس راهور تهران نیز ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی برای راهپیمایان را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر تهران برای راهپیمایی 22 بهمن آماده است؛ بگونه ای که علاوه بر برقراری محدودیت های ترافیکی، دستگاه های مختلف اعم از حمل و نقل عمومی و سازمانهای فرهنگی شهرداری تهران اقدامات زیادی را در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهند داد.

متروی رایگان برای 22 بهمن مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد روز شنبه 22 بهمن ماه 1401 متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد و در این روز خدمات رسانی در خطوط 1، 2، 3، 4 و 7 متروی تهران و حومه افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه های متروی تهران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و متروی تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطارها در این روز بهترین خدمات رسانی را به شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آماده راهپیمایی 22 بهمن

تهران آماده راهپیمایی 22 بهمن