مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-10سياسي

استاندار خراسان جنوبی: 22 بهمن امسال شاهد سیل خروشان مردم در راهپیمایی خواهیم بود


امسال شاهد سیل خروشان مردمی در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود و دشمنان با این حضور بار دیگر مأیوس خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در جمع مردم روستای بورنگ ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: دشمن در 22 بهمن امسال مأیوس خواهد شد، چراکه سیل طوفنده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز قدرت سخت افزاری و نرم افزاری ایران اسلامی هر دو قوی است و دشمنان این قدرت نرم افزاری را ندارند، گفت: امروز در حوزه قدرت سخت افزاری ایران به حدی رسیده که هیچ ارتش خارجی نمی تواند آن را تهدید کند.

  استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قدرت نرم ایران اسلامی پشتوانه مردم در صحنه است، افزود: در هیچ جای دنیا جز ایران رییس جمهور جرأت نمی کند به بین مردم برود این نشان از قدرت نرم ایران اسلامی و پشتیبانی مردم از نظام دولت شان دارد.

  قناعت با بیان اینکه تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و انقلاب باشند دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد، گفت: دشمن تاکنون هر اقدامی از دستش برمی آمد برای براندازی نظام اسلامی انجام داد اما نتوانست کاری بکند.

وی با بیان اینکه مردم فردا در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که محکم پای کار انقلاب هستند، گفت: مردم ایران اسلامی فردا با آرمان های ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: 22 بهمن امسال شاهد سیل خروشان مردم در راهپیمایی خواهیم بود

استاندار خراسان جنوبی: 22 بهمن امسال شاهد سیل خروشان مردم در راهپیمایی خواهیم بود