مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-10اقتصادي

مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگذاری هستند


مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگذاری به مردم بوده و باید به نحود احسن وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند.

- زنجان-استاندار زنجان اظهار کرد: مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگذاری به مردم بوده و باید به نحود احسن وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های جدی دولت، بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی کشور و نیز سر و سامان بخشیدن به دغدغه ها و چالش ها در این حوزه است، افزود: منظور از بهبود وضعیت اقتصادی، ارتقای شاخص های کلان از جمله اشتغال، تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی و … بوده و معتقدیم تحقق همه این موارد زمان بر خواهد بود، با این حال با اقداماتی که انجام می شود، مردم این اقدامات را مشاهده می کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز همه ما برای حفظ آن چیزی که در طول چهار دهه اخیر به دست آمده، مسئول بوده و باید مسیری را که تا به امروز در راستای حفظ عزت مندی هموار شده است، طی کنیم، خاطرنشان کرد: بدون شک انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و همین موضوع ایجاب می کند تا با صبر و بردباری، تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان باید بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم خدمت کرده و در این راه، قانون را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، گفت: امروز شاهد افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگذاری هستند

مسئولان در خط مقدم جبهه خدمتگذاری هستند