مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-10سياسي

مددجویان کمیته امداد استان بوشهر حمایت شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان با تلاش جهادی باید برای توانمندسازی 43 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ع) این استان کمک کنند.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان با تلاش جهادی باید برای توانمندسازی 43 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ع) این استان کمک کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری 21 بهمن در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در تمام ابعادمحتوایی و شکلی خود تفاوت هایی با دیگر انقلاب های جهان دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی دینی برخاسته از آموزه های قرآنی و دارای جهت برای تحقق نظام اسلامی با قابلیت ایمان، تقوا، عدالت، پیشرفت، تمدن آفرینی و نهادینه کردن آموزه های فرهنگ اسلامی و توجه تام به مردم براساس مردم سالاری دینی است.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از قدرت مقاومت درجهان استکبار، از بین بردن استعمار و استبدادی که بر ایران حاکم بود و بر اساس نظام سیاسی و حکومت ولایی به دنبال ترسیم نظامی بود که توجه آن نجات مردم از شرایط آن برهه زمان و جهت دهی نظام به سمت پیشرفت و توسعه تمدن و فضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد استان بوشهر حمایت شوند

مددجویان کمیته امداد استان بوشهر حمایت شوند