مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:562023-02-10سياسي

امام جمعه قزوین: فرمان عفو رهبر انقلاب نشانگر نگاه پدرانه ایشان و اقتدار نظام بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: از خدای متعال می خواهیم به ما و ملت ما این توفیق را عنایت کند که با این انقلاب زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سال 42 وقتی که قیام خود را آغاز کرد، هنوز یار و یاوری نداشت، هنوز مردم ایشان را نشناخته بودند و نام ایشان مطرح نبود اما احساس مسئولیت کردند و این ماموریت الهی را در تبلیغ دین و بیان حق انجام دادند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی های خود فریاد کشیدند من اعلام خطر می کنم، ای ارتش ایران من اعلام خطر می کنم، ای سیاسیون ایران من اعلام خطر می کنم، ای بازرگانان ایران من اعلام خطر می کنم، ای علمای ایران و ای مراجع اسلام من اعلام خطر می کنم، ای فضلا و طلاب من اعلام خطر می کنم، ای نجف، ای قم، ای مشهد، ای تهران، ای شیراز من اعلام خطر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در ادامه امام خمینی (ره) فرمودند رفت اسلام؛ یعنی این کاری که رژیم شاهنشاهی انجام داده و این کاپیتولاسیونی که تصویب شده است، این بلایی که بر سر فرهنگ، ایمان و عقاید مردم آورده شده، نگذاشته از اسلام چیزی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: فرمان عفو رهبر انقلاب نشانگر نگاه پدرانه ایشان و اقتدار نظام بود

امام جمعه قزوین: فرمان عفو رهبر انقلاب نشانگر نگاه پدرانه ایشان و اقتدار نظام بود