مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-10فرهنگي

اولویت مان در «فجر» خانواده بود/افزایش دوبرابری آثار در سال آینده


حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره با اشاره به حضور موفق دو فیلم «در آغوش درخت» و «عطرآلود» در جشنواره فیلم فجر، از اولویت ها و برنامه های آتی این سازمان برای افزایش تولیدات گفت.

- حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره با اشاره به حضور موفق دو فیلم در آغوش درخت و عطرآلود در جشنواره فیلم فجر، از اولویت ها و برنامه های آتی این سازمان برای افزایش تولیدات گفت.

حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ارزیابی فیلم های حاضر در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: من تا به امروز حدود 80 درصد فیلم های حاضر در جشنواره امسال را دیده ام و فکر می کنم از نظر متوسط کیفی آثار، شاهد تغییر محسوسی نسبت به سال های گذشته نبوده ایم.

اینگونه نیست که بگوییم کیفیت آثار امسال بالاتر یا پایین تر از سال های قبل بوده است و تقریباً از نظر کیفی، فیلم های امسال تراز متوسطی داشتند که در مجموع هم قابل قبول است.

البته این نکته را باید مدنظر داشت که نسبت به دوره های گذشته امسال تعداد بیشتری کار از کارگردان های فیلم اولی داشتیم و فیلمسازان شناخته شده سهم کمتری از جشنواره داشتند.

وی ادامه داد: هرچند آثار از نظر سطوح کیفی تفاوت هایی با هم داشتند، اما در مجموع از تماشای آثاری که در این دوره دیدم، پشیمان نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مان در «فجر» خانواده بود/افزایش دوبرابری آثار در سال آینده

اولویت مان در «فجر» خانواده بود/افزایش دوبرابری آثار در سال آینده