مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-10سياسي

امام جمعه تربت حیدریه: امروز وقت عمل و ولایت پذیری است


دم زدن از ولایت مداری کافی نیست؛ امروز وقت عمل و ولایت پذیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تربت حیدریه خطاب به فعالان سیاسی و گروههای مردمی، اظهار کرد: امام جامعه و دیدبان انقلاب در دیدار اخیر خود با افسران نیروی هوایی ارتش به صراحت دغدغه و رصد خود را از وضعیت کنونی جامعه، با عنوان اتحاد اعلام کردند و اکنون وقت عمل و ولایت پذیری است.

وی گفت: اتحاد نقش بزرگی در پیروزی و پیشرفت انقلاب داشته و امروز نیاز داریم این اتحاد را بیشتر کنیم چرا که دشمن در نقطه مقابل این حرکت قرار دارد.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد:هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب و نظام اسلامی است و بر همین اساس برای تحقق آن راهبرد اختلاف و بی اعتمادی فعالان سیاسی و گروههای مردمی به یکدیگر را طراحی کرده است.

راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی است  حجت الاسلام معلمی با دعوت از آحاد گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: همه گروههای مردمی و فعالان سیاسی در کنار اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این وحدت و انسجام را بیش از پیش محکمتر  خواهند کرد و روحانیت در این عرصه باید در خط مقدم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تربت حیدریه: امروز وقت عمل و ولایت پذیری است

امام جمعه تربت حیدریه: امروز وقت عمل و ولایت پذیری است