مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

حجاب زنان شیرازه رژیم پهلوی را از هم پاشید


مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) شهرستان پارس آباد گفت: عفت و پاکدامنی شیرزنان ایرانی در سال 57 شیرازه رژیم طاغوت را از هم پاشید.

- پارس آباد - مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) شهرستان پارس آباد گفت: عفت و پاکدامنی شیرزنان ایرانی در سال 57 شیرازه رژیم طاغوت را از هم پاشید.

حبیبه شاهنده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در مکتب اسلام، ارزش و قداست جنس مونث با حفظ حجاب و پاکدامنی تکامل می یابد و درجه اعلای آن تربیت بانوانی همچون حضرت زینب کبری (س) است که نجات دین مبین اسلام از تبیین و روایت گری ایشان شد.

وی خاطرنشان کرد: مقوله حجاب آنقدر باارزش است که مسلمانان جهان باید تا ابد به داشتن آن فخر و مباهات ورزند چرا که این مقوله مهم علاوه بر اینکه از برترین بانوی دو عالم به آنها ارث رسیده و در زندگی اجتماعی حافظ و نگهبان آنها می باشد، فیلتر و سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد تصریح کرد: کشورهای غربی بدانند سرمایه گذاری های کلانی که در راستای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف می کنند به جایی نخواهد رسید چرا که اساس و پایه شکل گیری انقلاب اسلامی برگرفته از سیره و سبک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و حکومتی که در رأس آن معارف الهی باشد، به هیچ وجه زمین نخواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب زنان شیرازه رژیم پهلوی را از هم پاشید

حجاب زنان شیرازه رژیم پهلوی را از هم پاشید