مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

طولانی شدن تعریض جاده مرزن آباد بازی با جان مردم است


طولانی شدن طرح تعریض جاده اصلی مرزن آباد به سمت مجلار، موجب به خطر افتادن جان مردم شده است.

- ایسنا/مازندران امام جمعه مرزن آباد، گفت: طولانی شدن طرح تعریض جاده اصلی مرزن آباد به سمت مجلار، موجب به خطر افتادن جان مردم شده است.

حجت الاسلام یزدان جهاندار در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی شهر مرزن آباد در گفت وگویی با بیان اینکه این شهر ورودی هفت شهرستان است که هزینه آن ملی اما درآمد آن بخشی است، اظهار کرد: این شهر نیازمند سرمایه گذار و جذب سرمایه است.

وی با بیان اینکه در زمان پیک مسافر، زباله ها چند برابر می شود که مشکل زا است، افزود: این شهر و جاده آن یک شهر عادی و معمولی نیست؛ دارای جایگاه ویژه ای است که نیازمند توجه و اعتبارات بیشتر است.

امام جمعه مرزن آباد با بیان اینکه دو راهی طویر به خاطر کم کاری پیمانکار و طولانی شدن پروژه تبدیل به قتلگاه شده است، تصریح کرد: بیشترین گلایه از شرکت ملی ساختمان است که کار را به درستی انجام نمی دهد و به طور مکرر مدیر کارگاه را تغییر می دهد.

این مسئول افزود: کلنگ پروژه درسال 1397 به زمین زده شد و قرار بود این مسیر تا مجلار به طول پنج کیلومتر ظرف یک سال به پایان برسد اما بعد از گذشت چند سال هنوز به پایان نرسید در حالیکه مدیران بومی از جمله منابع طبیعی، آب و برق بیشترین همکاری را با این شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن تعریض جاده مرزن آباد بازی با جان مردم است

طولانی شدن تعریض جاده مرزن آباد بازی با جان مردم است