مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

مدیریت رهبری در ناآرامی های اخیر پدرانه بود/تاکید بر کنترل گرانی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب در نا آرامی های اخیر هم در مواجهه با مزدوران و هم فریب خوردگان، پدرانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت ایام دهه فجر با بیان اینکه ما قبل از انقلاب تحت امر کفار و یهودی ها بودیم، افزود: آنها عروسکی به نام شاه را سر کار گذاشته بودند و حکومت آنها عروسکی به تمام معنا می خواست که شاه پهلوی این نقش را برای آنها بازی می کرد.

ناصری عنوان کرد: این نهضت از چند قرن پیش توسط ائمه اطهار(ع) آغاز و توسط آنها پیگیری شد و در نهایت نیز انقلاب اسلامی در امتداد مبارزات ائمه اطهار(ع) و نهضت عاشورا در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید.

خطیب جمعه یزد اظهار داشت: این پیروزی به دست خدا رقم خورد و قومی که در ظلمات طاغوت غرق بود، ظرف چند روز به دست خدا آزاد شد.

اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی است وی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب اسلامی، تقوا، صبر و مقاومت و پایداری نیاز داریم، عنوان کرد: وقتی در مسیر خدا قرار گرفتیم باید به بندگان خدا خدمت کنیم و با اتحاد و توکل و اعتماد به حق، در این مسیر قدم برداریم.

ناصری افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد بود و امام خمینی(ره) نیز مدام بر اتحاد تاکید داشت و حرکت در مسیر نیز همواره مورد تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت رهبری در ناآرامی های اخیر پدرانه بود/تاکید بر کنترل گرانی

مدیریت رهبری در ناآرامی های اخیر پدرانه بود/تاکید بر کنترل گرانی