مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرین خواهد بود


مردم ایران با حضور در راهپیمایی حماسه ای باشکوه خلق خواهند کرد و بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان ضمن دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی مورد توصیه همه انبیا قرار دارد و امید است که افراد در پرتو کسب تقوای الهی به مدارج عالی انسانی نائل شوند، همچنین وظیفه خود را بشناسند و به آن عمل کنند.

وی افزود: از امام کاظم (ع) نقل شده که خداوند متعال بر روی زمین بندگانی دارد که برای رفع حوائج مردم تلاش و کوشش می کنند و این ها افرادی هستند که در قیامت امنیت دارند که نصیب هرکسی نمی شود.

امام جمعه اردستان ضمن تشکر از تشکیل میز خدمت ادارات در نمازجمعه، تاکید کرد: کسانی که میز خدمت آن ها شبانه روزی است در قیامت امنیت دارند، این خدمتگزاری به یکدیگر فقط شامل محیط کار نمی شود بلکه افراد در محیط خانواده هم می توانند گره مشکلات یکدیگر را بگشایند.

دهشیری با اشاره به شهادت امام موسی کاظم (ع)، خاطرنشان کرد: یکی از لقب های برجسته ایشان کاظم است یعنی کنترل کننده خشم و خوب است که افراد هنگامی که عصبانی می شوند خشم خود را کنترل کنند.

وی بیان کرد: فردا 22 بهمن است ولی در 21 بهمن ماه 57 مأموران شاه قصد داشتند که حکومت نظامی ایجاد کرده و در پی آن با یک کودتا میلیون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرین خواهد بود

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرین خواهد بود