مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-10سياسي

خط برگشت کنارگذر اسدآباد تا پایان سال زیر بارترافیکی می رود


فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص 930 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با رفع نواقص خط برگشت کنارگذر اسدآباد تا پایان سال زیر بارترافیکی می رود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص 930 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با رفع نواقص خط برگشت کنارگذر اسدآباد تا پایان سال زیر بارترافیکی می رود.

حسین علی شرکایی جمعه 21 بهمن ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اسدآباد، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان اعتباری افزون بر 14 هزار میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شد که از این میزان اعتبار در مرحله اول 240 میلیارد، مرحله دوم 590 میلیارد و در مرحله سوم 930 میلیارد تومان به شهرستان اسدآباد از محل سفر ریاست جمهوری اعتبار اختصاص و تخصیص یافته است.

تخصیص 5 میلیارد اعتبار به بنای یادبود سیدجمال وی از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تملک و آماده سازی بنای یادبود سیدجمال خبر داد و افزود: یکی از مزایای سفر ریاست جمهوری به استان همدان تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار به بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی در سال جاری بود که با این میزان اعتبار نسبت به تملک و خریداری دو خانه پیرامون بنای یادبود و محوطه سازی و دیوار کشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط برگشت کنارگذر اسدآباد تا پایان سال زیر بارترافیکی می رود

خط برگشت کنارگذر اسدآباد تا پایان سال زیر بارترافیکی می رود