مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-10اقتصادي

همدان در مسیر رشد


استاندار همدان با بیان اینکه استان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است، گفت: با وحدت و انسجامی که در استان وجود دارد، استان در مسیر و مدار توسعه و پیشرفت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع نمازگزاران مسجد اعظم شهر فامنین، گفت: با اعتبارات در نظر گرفته شده و اقدامات انجام شده شاهد رشد و پیشرفت فامنین در دولت سیزدهم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 433 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان فامنین اختصاص یافته است، اظهار کرد: بیش از 14 هزار میلیارد تومان پروژه برای استان تعریف شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پتروشیمی ابن سینا با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد ایجاد خواهد شد، افزود: با اعتبارات در نظر گرفته شده و اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، شاهد رشد و پیشرفت فامنین در دولت سیزدهم خواهیم بود.

وی ادامه داد: دولت تمام توان خود را برای عمران و آبادانی کشور به کار گرفته و در تک تک شهرها و روستاها پروژه در حال اجرا است به طوری که استان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: پروژه بسیار بزرگ و ابرپروژه در شهرستان فامنین تعریف شده و به زودی شاهد تحولی عظیم در این شهرستان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در مسیر رشد

همدان در مسیر رشد