مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-10سياسي

مردم سالاری دینی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است


مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین برکات و مواهب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: تقوا هویت بخش و ارزش دهنده به انسان ها است و انسان باید در همه حال ملبس به لباس تقوا باشد در این صورت هست که انسان به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید و عاقبت به خیر خواهد بود.

وی با تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن روز جشن بزرگ پیروزی و عزت ایران اسلامی افزود: 22 بهمن روز تجلی پیروزی حکومت الله بر طاغوت، روز نجات مستضعفین از دست طاغوتیان، روز شکست شیاطین، روز شکست باطل و احیای حق و روز مقدمه سازی برای حکومت مهدوی و گفتمان توحیدی است.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت امام راحل (ره) نه تنها منشأ خیر و برکات برای ایران اسلامی بلکه برای کل مستضعفان عالم شد.

عزیزی افزود: با تشکیل حکومت اسلامی در ایران مردم توانستند از مواهب مادی و معنوی کشورشان استفاده کنند و در واقع انقلاب اسلامی بود که تمامی مسیرهای سخت و غیرقابل دسترس را هموار کرد و در اختیار مردم گذاشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی آنها را از مواهب حکومت اسلامی دانست و افزود: قبل از انقلاب تمامی موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دینی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است

مردم سالاری دینی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است