مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-10سياسي

مازندران وگلستان هر 8 سال نیازمند ساخت نیروگاهی نظیر نکا هستند


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: با توجه به رشد بار و مصرف برق در این مناطق هر هشت سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروش موسوی تاکامی در آیین آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه در استان مازندران و 83 پروژه در حوزه شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با تبریک ایام الله دهه ی فجر در سخنانی بابیان اینکه صنعت برق استان مازندران در سه حوزه تولید، انتقال و توزیع در حال فعالیت می باشد، گفت: در بخش تولید و انتقال برق در استان های مازندران و گلستان نیازمند اجرای پروژه های بزرگی در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار هستیم.

وی اظهار داشت: در بخش توزیع هم استان های مازندران و گلستان از شرایط خوبی برخوردار نیستند که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و هدایت مسئولین ذی ربط به اهداف تعیین شده دست یابیم.

موسوی بیان داشت: در حال حاضر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با 157 ایستگاه انتقال فوق توزیع نصب شده با ظرفیت حدود 18 هزار و 575 مگا ولت آمپر و 6 هزار کیلومتر مدار خط در بین 16 شرکت برق منطقه ای کشور رتبه هفتم را ازلحاظ حجم شبکه و رتبه سوم ازنظر تعداد مشترکین به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران وگلستان هر 8 سال نیازمند ساخت نیروگاهی نظیر نکا هستند

مازندران وگلستان هر 8 سال نیازمند ساخت نیروگاهی نظیر نکا هستند