مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-10بين الملل

کرملین: به ارسال کمک برای زلزله زدگان سوریه ادامه می دهیم


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه روسیه درخواست های کمک سوریه برای زلزله زدگان را به سرعت بررسی و اجرایی می کند، گفت که ارسال کمک ها به این کشور ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از تداوم کمک رسانی این کشور به آسیب دیدگان در زلزله شدید روز دوشنبه در سوریه خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با بیان اینکه روسیه در حال بررسی درخواست های ارائه شده توسط دولت دمشق برای کمک به مناطق زلزله زده است، گفت: ما به کمک های خود به سوریه ادامه خواهیم داد .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در ادامه اظهار داشت: روسیه با تعدادی از اعضای اوپک پلاس درباره طرح هایی برای تصمیم گیری جهت کاهش تولید نفت بحث کرده است .

سخنگوی کرملین خبر داد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در تاریخ 21 فوریه، یعنی سه روز قبل از سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه این کشور در منطقه دونباس و درگیری ها با اوکراین، برای مردم کشورش سخنرانی خواهد کرد.

طبق این گزارش، پسکوف در ادامه از پاسخ به سوال رسانه ها درباره گزارش های غربی مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی مولداوی و رومانی برای حمله به اوکراین، امتناع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: به ارسال کمک برای زلزله زدگان سوریه ادامه می دهیم

کرملین: به ارسال کمک برای زلزله زدگان سوریه ادامه می دهیم