مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-10سياسي

مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می کنند


مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همه توطئه ها را خنثی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه 22 بهمن در آغاز با معجزه بزرگی شروع شد اظهار کرد: یک روز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت ظالم شاهنشاهی حکومت نظامی اعلام کرد اما ملت با بصیرت ایران بی اعتنا به خیابان آمدند و پیروزی عظیمی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه مردم به انقلاب اسلامی پایبند هستند تصریح کرد: ولایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و دوران انقلاب همواره دست غیبی و تأیید الهی همراه مردمی بوده است که بتوانند تحولی بی نظیر را رقم بزنند.

نکونام با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است معنویات و اسلام را از انقلاب اسلامی بگیرد گفت: روحیه جهاد، ایثار و شهادت که نشات گرفته از اسلام است در مردم نهادینه شده است.

وی با اذعان بر اینکه دشمن در تلاش است که انقلاب را نابود کند بیان داشت: دشمن همواره در تلاش است با از بین بردن روحیه امید در بین مردم انقلاب ما را نابود کند.

نکونام خاطر نشان کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی روحیه جهادی در بین مردم موج میزد، ابتدای انقلاب اسلامی جهاد سازندگی و امروز نیز گروه های جهادی در حال خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می کنند

مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می کنند