مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:482023-02-10بين الملل

«ناتو نباید از بلوف اتمی پوتین بترسد»


یکبار دیگر مخالفان به قدرت رسیده اند.

حتی پیش از آنکه زلنسکی در پارلمان انگلیس سخنرانی کند، به ما گفته شد که ارسال جنگنده ها به اوکراین می تواند ناتو را بیشتر در آستانه جنگ با روسیه قرار دهد و تنش را تشدید کند و احتمالا تقابل نظامی را با نخستین استفاده .

- "یکبار دیگر مخالفان به قدرت رسیده اند.

حتی پیش از آنکه زلنسکی در پارلمان انگلیس سخنرانی کند، به ما گفته شد که ارسال جنگنده ها به اوکراین می تواند ناتو را بیشتر در آستانه جنگ با روسیه قرار دهد و تنش را تشدید کند و احتمالا تقابل نظامی را با نخستین استفاده از تسلیحات اتمی از زمان هیروشیما به وجود بیاورد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل فالون وزیر دفاع پیشین انگلیس در مقاله ای برای روزنامه تلگراف نوشت: همه اینها را قبلا هم شنیده ایم حتی پیش از آنکه انگلیس اجازه ارسال تانک به اوکراین را بدهد، پیش از آنکه متحدان ما موشک های دفاع هوایی به کی یف ارسال کنند و حتی خیلی پیشتر از آنکه تسلیحات ضد تانک و سنگین به اوکراین داده شود که مورد نیازش بود.

(این رویکرد حتی به سال 2014 و زمانی بر می گردد که ما از ارسال تسلیحات مشابه به اوکراین برای متوقف کردن ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در تصرف کریمه سرباز زدیم و بجایش نیروهای نظامی را آموزش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناتو نباید از بلوف اتمی پوتین بترسد»

«ناتو نباید از بلوف اتمی پوتین بترسد»