مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-10سياسي

عفو عمومی رهبری، آغوش پدرانه ای برای فرزندان فریب خورده ملت بود


رهبر فرزانه انقلاب به درستی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد و با فرمان عفو عمومی، نوجوانان فریب خورده را در آغوش گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته 21 بهمن ماه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: فردا مصادف با 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلابی است که دین را بر همه معادلات عالم حاکم کرد و دنیای بی دین را از گرفتاری طاغوت و مظالم آن نجات داد.

وی ادامه داد: حقیقت آن است که کام همه ما به مصائب زلزله در خوی تلخ است و علاوه بر هم وطنان زلزله زده مان، ملت های مسلمان ترکیه و سوریه نیز اخیراً گرفتار بحران زلزله شدند که قلب بشریت را به درد آورد و از خدا می خواهیم تا ملت های مسلمان را گرفتار بلایای طبیعی نگرداند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که شناخت انقلاب برای همه ضرورت دارد، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 44 سال می گذرد و این یعنی علاوه بر نوجوانان و جوانان، حتی قشر میانسال و بدنه اصلی و فعال جامعه که امروزه زنان و مردان حدود 40 ساله هستند، کسانی هستند که انقلاب را ندیده اند.

انقلاب اسلامی، رستاخیز دین در جهان طواغیت وی خاطرنشان کرد: این ظلم در حق انقلاب اسلامی است که آن را محدود به یک تغییر نظام ساده در درون یک کشور بدانیم، آنچه رسانه ها می گویند، فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو عمومی رهبری، آغوش پدرانه ای برای فرزندان فریب خورده ملت بود

عفو عمومی رهبری، آغوش پدرانه ای برای فرزندان فریب خورده ملت بود