مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-10سياسي

وزیر کشور: گردشگری عقب است


گردشگری از برنامه چشم انداز 20 ساله عقب است و باید تلاش کنیم این فاصله کم تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی پس از بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، اظهار کرد: در افق چشم انداز سال 1401 پیش بینی مان بر این بود بتوانیم نزدیک به 20 میلیون گردشگر در کشور داشته باشیم، اما الان تا این عدد فاصله زیادی داریم که باید تلاش کنیم این فاصله کمتر شود.

اشاره وزیر کشور به را به دولت پیشنهاد کرده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی همچنین گفت: این نمایشگاه پیام های مهمی دارد؛ اولا این که اصالت ایران بزرگ ما را نشان می دهد و همچنین تنوع فرهنگ غنی و اصرار مردم بر حفظ اصالت و توانمندی هایشان و این که نشان می دهد فرهنگ ما پرنشاط است و این فرهنگ می تواند اقتصاد خُرد را مدیریت کند.

این نمایشگاه نشان می دهد چقدر اینجا بازدید کنندگان پرشور و نشاطی که آمدند به این فرهنگ غنی علاقه مندند و ما افتخار می کنیم که این نمایشگاه توانسته این مسایل را به خوبی نشان دهد و هر سال قوی تر ظاهر می شود و اتفاق های خوبی را رقم می زند.

وزیر کشور سپس درباره تدبیر دولت برای رونق سفرهای نوروزی 1402 اظهار کرد: امیدوارم مردم ایران سال آینده نوروز خوبی داشته باشند و نذورات آسمانی، طبیعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: گردشگری عقب است

وزیر کشور: گردشگری عقب است