مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تبیین خدمات انقلاب به مردم است


مسئولان باید از فرصت بی نظیر راهپیمایی 22 بهمن برای بیان عملکرد خود در عرصه خدمت به مردم استفاده کنند و تبیین کنند که چه خدماتی به مردم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حقیقت راهپیمایی و شرکت مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

 وی افزود: این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه شهر شهید چمران اضافه کرد: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که راهپیمایی 22 بهمن با شکوه و عظمتی که به همراه دارد حاوی پیام های مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بزرگ نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی با وجود فاصله گرفتن از سال 1357 است، در حالی که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال ها اینگونه زنده و بالنده می ماند.

عبادی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشانه همبستگی ملت ایران تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تبیین خدمات انقلاب به مردم است

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تبیین خدمات انقلاب به مردم است