مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-10سياسي

برپایی 466 میز خدمت قضایی در نماز جمعه 21 بهمن سراسر کشور


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر مسئولان قضایی سراسر کشور با برپایی میز خدمات قضایی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضایی مردم پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، امروز و همزمان با نماز جمعه 21 بهمن ماه، 466 میز خدمت قضایی با حضور مسئولان قضایی استان های سراسر کشور برگزار شد و مشکلات و درخواست های قضایی هموطنان توسط مسئولان قضایی استان ‎ها و شهرستان های هر استان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

سید علی اصغر رفاهی، رییس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به برپایی میز خدمت قضایی در مصلاهای نماز جمعه اظهار کرد: همچنین در روز شنبه 22 بهمن ماه نیز به مناسبت این روز بزرگ، برای نخستین بار، میزهای خدمت قضایی و حقوقی به مردم و راهپیمایان در سراسر کشور و مسیرهای راهپیمایی در تمامی شهرها، برپا می شود.

در این رابطه دادگستری ‎های استان های کشور امروز جمعه 21 بهمن همزمان با برپایی نماز جمعه در بخش های قضایی شهرستان های خود، همزمان با این فریضه دینی، اقدام به برپایی میز خدمت کردند.

امروز در تمامی استان ‎ها میز خدمت برقرار بوده و طبق آماری که تا لحظه مخابره خبر منتشر شده است استان های چهارمحال و بختیاری 12 میز خدمت، اردبیل 16 میز خدمت، آذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 466 میز خدمت قضایی در نماز جمعه 21 بهمن سراسر کشور

برپایی 466 میز خدمت قضایی در نماز جمعه 21 بهمن سراسر کشور