مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-10سياسي

تخصیص 450 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه شهرقدس


فرماندار قدس با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور در اردیبهشت ماه از راه اندازی دفتر مترو غرب استان در شهریار و شروع مسیر از شهرقدس خبرداد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی فرماندار قدس ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی با حضور در صحنه و در دفاع از کشور توانستند بر توطئه های دشمن غلبه کنند تا نقشه های دشمن به نتیجه نرسد.

وی گفت: با وجود تحریم هایی که بر کشور وارد شد، در عرصه های مختلف از جمله علم و تکنولوژی، پزشکی، هوافضا، ماهواره ها و موشکی به دستاوردهایی دست یافتیم که می توانیم آن را به دنیا صادر کنیم.

فرماندار قدس با اشاره به سفر آیت الله رییسی به شهرستان در اردیبهشت ماه افزود: یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری موضوع حمل و نقل مترویی و ریلی بود که با محوریت سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد با مشارکت شهرداری ها و شوراهای این شهرستان ها، در دهه فجر دفتر شرکت مترو در شهریار تاسیس و افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه با انجام کار مطالعاتی این شرکت در سال های آینده شاهد اتصال شهرستان های غرب استان به مترو تهران و کرج خواهیم بود، ادامه داد: روزانه بیش از 60 هزار نفر از شهرستان قدس به تهران تردد کرده که با راه اندازی مترو سهولت دسترسی شهروندان انجام شده و ابتدای مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 450 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه شهرقدس

تخصیص 450 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه شهرقدس