مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-10سياسي

مسئولان قضایی دنا پشت میز خدمت به مردم/آب پاک دادستان روی دست سارقان+فیلم


مسئولان جدید قضایی شهرستان دنا با حضور در میز خدمت از عزم خود برای ارتباط مستمر و مستقیم و بی واسطه با مردم سخن به میان آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میز خدمت در سی سخت باحضور رییس دادگستری  و دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان دنا، اداره ثبت اسناد، بیمه سلامت و بهزیستی شهرستان دنا از ساعت 10 الی 12 قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در محل مسجد جامع شهر سی سخت به منظور پاسخگویی به سوالات مراجعین برگزار شد.

غلامپور رییس دادگستری دنا در حاشیه میز خدمت در گفت و گو با فارس اظهار کرد: فلسفه وجودی  میز خدمت دادگستری شهرستان دنا و ادارات مختلف تکریم ارباب رجوع، تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردم، کاهش فاصله بین مردم و مسئولان قضایی، نهادینه کردن فرهنگ حضور مردم در عرصه های مختلف قضایی، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین قضایی و حذف واسطه و استفاده از ظرفیت های فضای نماز جمعه به عنوان سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است که ما بر خود لازم دیدیم میز خدمت را در محل مسجد جامع امام علی (ع) برپا کنیم و در خدمت مردم باشیم.

غلامپور اظهار داشت: عمده مشکلات مراجعین امروز ما  اختلافات ملکی و منابع طبیعی بود که دادستان جهت پیگیری موضوع ها و اداره ثبت اسناد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قضایی دنا پشت میز خدمت به مردم/آب پاک دادستان روی دست سارقان+فیلم

مسئولان قضایی دنا پشت میز خدمت به مردم/آب پاک دادستان روی دست سارقان+فیلم