مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-10بين الملل

چگونه رذالت شارلی ابدو، دامن زلزله زدگان ترکیه را گرفت؟


نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، - نشریه فرانسوی شارلی ابدو که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: چند روزی است که شمار روزافزون قربانیان زلزله ترکیه و سوریه در تیتر نخست رسانه های جهان قرار دارد و تازه ترین آمار از گذر کشته شدگان در ترکیه از مرز 17 هزار تن و زخمی ها از 70 هزار تن دیگر حکایت می کند.

در این فضا که جهانیان در شوک و اندوه زلزله زدگان فرو رفته اند، بار دیگر نشریه موهن شارلی ابدو برای خودنمایی وارد گود شده است.

این نشریه فرانسوی زلزله ترکیه را به سخره گرفته و کاریکاتور تحریک آمیزی را تحت عنوان نقاشی روز منتشر کرده است.

در این نقاشی غیر انسانی و به دور از وجدان بشری، ساختمان های ویران شده به تصویر کشیده شده و عبارت زلزله ترکیه درج شده و همچنین آمده است: نیازی به ارسال تانک نیست.

از این جمله کاریکاتور شارلی ابدو، چنین برداشت می شود که برای کشتن ترک ها نیازی به ارسال تانک نیست زیرا آن ها در جریان زلزله کشته شدند! خشم ترکیه و جهان از رذالت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رذالت شارلی ابدو، دامن زلزله زدگان ترکیه را گرفت؟

چگونه رذالت شارلی ابدو، دامن زلزله زدگان ترکیه را گرفت؟