مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-10سياسي

شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج متصل می شود


فرماندار قدس از اتصال شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج در سال های آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید گلیکانی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی با حضور در صحنه و در دفاع از کشور توانستند بر توطئه های دشمن غلبه کنند تا نقشه های دشمن به نتیجه نرسد، گفت: با وجود تحریم هایی که بر کشور وارد شد، در عرصه های مختلف از جمله علم و تکنولوژی، پزشکی، هوافضا، ماهواره ها و موشکی به دستاوردهایی دست یافتیم که می توانیم آن را به دنیا صادر کنیم.

فرماندار قدس با اشاره به سفر رییس جمهور به قدس افزود: یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری موضوع حمل و نقل مترویی و ریلی بود که با محوریت سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد با مشارکت شهرداری ها و شوراهای این شهرستان ها، در دهه فجر دفتر شرکت مترو در شهریار تأسیس و افتتاح شد و با انجام کار مطالعاتی این شرکت در سال های آینده شاهد اتصال شهرستان های غرب استان به مترو تهران و کرج خواهیم بود.

وی گفت: روزانه بیش از 60 هزار نفر از شهرستان قدس به تهران تردد کرده که با راه اندازی مترو سهولت دسترسی شهروندان انجام شده و ابتدای مسیر از شهرستان قدس خواهد بود.

گلیکانی افزود: یکی از دغدغه های مردم در حوزه فاضلاب شهری است که نزدیک به 17 سال انشعابات آن واگذار شده و فاز اول تصفیه خانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج متصل می شود

شهرستان های غرب تهران به مترو تهران-کرج متصل می شود