مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-10سياسي

عوامل اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان دستگیر شدند


وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.

در اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: باعرض تبریک و تهنیت صمیمانه به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به استحضار ملت شریف ایران می رساند که با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به ادامه دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در این اطلاعیه تاکید کرده اند: اجمالا تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان دستگیر شدند

عوامل اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان دستگیر شدند