مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-10سياسي

دعوت از جامعه بزرگ فرهنگیان کشور برای حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن


سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بیانیه ای از آحاد ملت شریف ایران به ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان کشور برای حضور حماسی و پرشور در یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: یوم الله 22 بهمن، نماد ایمان، وحدت و اقتدار حماسی، انقلابی و پرشور ملت شریف ایران اسلامی و صحنه نمایش وحدت ملی، تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به فراخوان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای است.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت آمیز از پیچ های سخت وگردنه های صعب العبور انقلاب اسلامی دارد که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر امام خامنه ای و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه ها و حضور به موقع در صحنه های مختلف مورد نیاز رقم می خورد.

آری؛ امروز به درستی صدور انقلاب اسلامی و پیام رسای آن نیاز به گذرنامه و روادید ندارد و این فطرت پاک بشریت است که حقیقت این پیام را از عمق وجود درک کرده و به نهضت عظیم انقلاب اسلامی اشتیاق نشان داده و آن را به عنوان الگویی بی نظیر در سطح جهان و به ویژه کشورها و ملل آزاده و آزاداندیش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از جامعه بزرگ فرهنگیان کشور برای حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن

دعوت از جامعه بزرگ فرهنگیان کشور برای حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن