مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-10سياسي

سال آینده نوسازی منازل مناطق زلزله زده خوی به اتمام می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (جمعه) در پایان سفر به خوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس هماهنگی انجام شده و تلاش مسئولان اجرایی بنا شده تا قبل از شروع فصل سرد سال آینده، نوسازی منازل تخریب شده از زلزله در خوی به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (جمعه) در پایان سفر به خوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به وضعیت زمین باید توجه بیشتری در ساخت مسکن در منطقه خوی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اسکان موقت با تمهیدات ویژه در منطقه به خوبی صورت گرفته و مراحل آواربرداری نیز توسط بنیاد مسکن در مناطق روستایی و شهری شروع شده است.

قالیباف با اشاره به اختصاص وام به صاحبان مساکن، روستاییان، شهرنشینان همچنین مستأجران گفت: تخصیص لازم در این خصوص از سوی دولت انجام و تأمین اعتبار شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین میلگرد، ماسه و سیمان با مساعدت دولت، نهاد هایی همچون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام تأمین و به صورت رایگان در اختیار زلزله زدگان و مالکان واحد های مسکونی آسیب دیده، قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده نوسازی منازل مناطق زلزله زده خوی به اتمام می رسد

سال آینده نوسازی منازل مناطق زلزله زده خوی به اتمام می رسد