مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-10سياسي

رحمانی: انقلاب اسلامی فرصت های خوبی برای بالندگی بانوان فراهم کرده است


زنان بصیر و آگاه ما زمان شناس هستند و می دانند که به برکت انقلاب اسلامی، فرصت های خیلی خوبی برای رشد و بالندگی خانم ها فراهم شده است.

- فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش زنان در انقلاب اشاره کرد و گفت: شخصیت زن به برکت انقلاب اسلامی احیا شد، امام (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب، زنان را رهبران نهضت خواندند و فرمودند: این نهضت را مرهون زنان می دانیم و این حاکی از نگاه فاخر و بلند حضرت امام نسبت به جایگاه زنان، اثرگذاری زنان و کرامت و منزلت زنان است.

وی افزود: با همین نگاه، خانم ها وارد میدان شدند و هم در پیدایش انقلاب نقش اثرگذاری داشتند و هم در تثبیت و ان شاءالله در تداوم انقلاب نیز نقش جدی خواهند داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: زنان بصیر و آگاه ما نیز  زمان شناس هستند و می دانند که به برکت انقلاب اسلامی، فرصت های خیلی خوبی برای رشد و بالندگی خانم ها فراهم شده و در دانشگاه ها می بینید حضور خانم ها را زنان متخصص، فرزانه و عالم، متعهد، نویسنده و شاعر و در صنوف مختلف، زنانی که در اقتصاد اثرگذار هستند، در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی اقتصادی و سیاسی می درخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: انقلاب اسلامی فرصت های خوبی برای بالندگی بانوان فراهم کرده است

رحمانی: انقلاب اسلامی فرصت های خوبی برای بالندگی بانوان فراهم کرده است