مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-10فرهنگي

«سینما متروپل» بنا بر مصلحت اندیشی ها در جشنواره فجر اکران شد


سازندگان فیلم سینمایی «متروپل» تاکید کردند که فیلم شأن به دلیل مصلحت اندیشی ها در جشنواره اکران شده است چرا که این فیلم هنوز کامل نشده است و باید بر روی آن کار شود.

- سینما متروپل بنا بر مصلحت اندیشی ها در جشنواره فجر اکران شد سازندگان فیلم سینمایی متروپل تاکید کردند که فیلم شأن به دلیل مصلحت اندیشی ها در جشنواره اکران شده است چرا که این فیلم هنوز کامل نشده است و باید بر روی آن کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین نشست پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر به نشست فیلم سینما متروپل به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر اختصاص داشت که در ان مطالبی درباره مخالفت تهیه کننده این فیلم با اهدای جایزه سیمرغ مردمی، هزینه بر بودن فیلم های دفاع مقدس و .

مطرح شد.

در آغاز این نشست که غروب جمعه 21 بهمن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، محمد علی باشه آهنگر، کارگردان این فیلم با تسلیت گویی برای درگذشتگان یک سال اخیر بویژه قربانیان زلزله خوی و زلزله ترکیه از حاضران خواست به یاد آنان در دل خود صلوات و فاتحه ای بفرستند.

او درباره ایده شکل گیری این فیلم و ایده ساخت ان توضیح داد: سال 59 که آبادان در محاصره افتاد، آنچه مقاومت مردم را برجسته می کرد، فرهنگ و هنر بود که در سینما متروپل متجلی می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما متروپل» بنا بر مصلحت اندیشی ها در جشنواره فجر اکران شد

«سینما متروپل» بنا بر مصلحت اندیشی ها در جشنواره فجر اکران شد