مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-10سياسي

اروپایی ها از آمریکا بپرسند تقابل با سپاه چه هزینه ای دارد


برخی باید از دوستان آمریکایی شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید هواپیمای متجاوزش چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار عباس نیلفروشان شامگاه گذشته در یادوآره شهدای هیئت بنی فاطمه اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درمورد پاسداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست؛ هیئت بنی فاطمه میعادگاه مجاهدین بزرگی است که چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، چه مبارزه با گروهک های منافقین و مبارزه با تجزیه طلبی، و چه دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشته اند و در عرصه های مختلف انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده و از پیشگامان این عرصه ها بوده اند.

وی افزود: شهدا اسطوره های عشق و وفاداری، صبر، استقامت و پایداری و نشانه های عظمت ملت بزرگ ایران هستند، پیروزی انقلاب در اصل پیروزی اردوگاه اسلام بر استکبار جهانی است.

برخی ها به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، دشمن به دنبال عوض کردن جای حق و باطل بود معاون عملیات سپاه پاسداران با اشاره به تقارن یادوآره 210 شهید هیئت بنی فاطمه با ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: این روزها برخی ها خود را به فراموشی زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها از آمریکا بپرسند تقابل با سپاه چه هزینه ای دارد

اروپایی ها از آمریکا بپرسند تقابل با سپاه چه هزینه ای دارد