مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:412023-02-10سياسي

جشن بیست سالگی خبرگزاری فارس در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مدیر خبرگزاری فارس کردستان در مراسم بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس، با تبریک ایام الله دهه فجر و 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حالی خبرگزاری فارس 20 سال فعالیت حرفه ای رسانه ای خود را پشت سر می گذارد که به اذعان دوستان و دشمنان، فارس در طول این سال ها رسانه ای موثر بوده است.

توفیق مفاخری افزود: خبرگزاری فارس توانسته نقش خود را به درستی ایفا کند و جدای از مطالبه گری و انعکاس خواسته های مشروع و به حق مردم و کف جامعه به مسوولان، خدمات نظام را هم به مردم اطلاع رسانی کرده است.

وی تصریح کرد: دفتر این رسانه در کردستان، جدای از کار اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری، در زمینه کادرسازی نیز موفق عمل کرده بطوری که در حال حاضر در اکثر ادارات نیروهای فارس شاغل شده اند.

مفاخری اذعان داشت: حرکت در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام، پیگری مطالبات مردم، انعکاس خدمات نظام در کردستان و همچنین امیدآفرینی رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان است.

معاون استاندار کردستان: خدمات خبرگزاری فارس در بعد توصیفی غیرقابل انکار است مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز اظهار کرد: در بعد توصیفی خدمات خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بیست سالگی خبرگزاری فارس در کردستان

جشن بیست سالگی خبرگزاری فارس در کردستان