مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-10اقتصادي

کلنگ نیروگاه گازی تولید برق 200 میلیارد تومانی به زمین خورد


اولین نیروگاه گازی برقی 7 مگاواتی در شهرستان دشتی، با اعتبار 200 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، بخش شنبه و طسوج در شهرستان دشتی به رغم داشتن ظرفیت ها و توانمندی های بالا در حوزه های مختلف، هر ساله در فصل تابستان با مشکل نوسان و افت ولتاژ برق در سراسر بخش روبرو است.

اکنون قبل از سفر دور دوم ریاست جمهور به استان بوشهر، یکی از وعده های سفر اول او به این استان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در بخش شنبه و طسوج جامه عمل پوشیده و امروز در چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی مشکل مردم این بخش از شهرستان دشتی حل خواهد شد.

احداث نیروگاه گازی برقی 7 مگاواتی در شهر شنبه از توابع شهرستان دشتی در استان بوشهر یکی از مصوبات سفر قبل رییس جمهور بود که شامگاه امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن بر زمین زده شد.

محمد طلاییان بخشدار شنبه و طسوج در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین نیروگاه گازی تولید برق شهرستان دشتی در بخش شنبه و طسوج با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان کلنگ زنی شد؛ این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی (شرکت لیان مهر کیش) ، در مساحت 4 هزار مترمربع در مرکز بخش، در شهر شنبه احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ نیروگاه گازی تولید برق 200 میلیارد تومانی به زمین خورد

کلنگ نیروگاه گازی تولید برق 200 میلیارد تومانی به زمین خورد