مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-10سياسي

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است


خدمات و تلاش های بی وقفه در جزیره خارگ یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی کدخدایی عصر جمعه در بازدید از اسکله پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: در آستانه سالگرد یوم الله 22 بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارگ برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش های بی وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

کدخدایی تصریح کرد: به نوبه خود از یکایک این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می نمایم و قطعاَ این جهاد در نزد بزرگ ثبت است و تمام عزیزان به اجر الهی ختم خواهد شد.

در ادامه عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف عالیه کشور نقش آفرین می باشند.

غریبی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی، فنی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است