مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 22:372023-02-10ورزشي

حضور بنی تمیم در مراسم درگذشت سه ملی پوش خوزستانی در زلزله ترکیه


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حضور در منزل خانواده سه ملی پوش فوتبال قطع عضو در زلزله ترکیه، حامی پیام تسلیت وزیر ورزش نیز بود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حضور در منزل خانواده سه ملی پوش فوتبال قطع عضو در زلزله ترکیه، حامی پیام تسلیت وزیر ورزش نیز بود.

مراسم درگذشت لژیونرهای ایرانی تیم ملی قطع عضو ایران در حادثه زلزله اخیر ترکیه با حضور بنی تمیم مدیرکل ورزش، نصیری معاونت توسعه این اداره کل، سیاحی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، حردانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و جامعه ورزش استان در شهرستان های سوسنگرد، شادگان و رامهرمز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مطرودی از شهرستان شادگان، مهدی سعیداوی از شهرستان سوسنگرد و محمدرضا میراحمدی از شهرستان رامهرمز سه ورزشکار عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو استان خوزستان بودند که به عنوان لژیونر در تیم های ترکیه حضور داشتند و در پی زلزله اخیر در این کشور زیر آوار گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

امروز نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حضور در منزل این سه ورزشکار، ضمن همدری با این خانواده ها، حامی پیام تسلیت سجادی وزیر ورزش نیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بنی تمیم در مراسم درگذشت سه ملی پوش خوزستانی در زلزله ترکیه

حضور بنی تمیم در مراسم درگذشت سه ملی پوش خوزستانی در زلزله ترکیه