مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 23:062023-02-10سياسي

وزیر جهاد کشاورزی تمام اختیارات خود را به استاندار هرمزگان تفویض کرد


وزیر جهاد کشاورزی تمام اختیارات استانی خود را به استاندار هرمزگان تفویض کرد وزیر جهاد کشاورزی گفت: بدلیل اهمیت هرمزگان در زمینه های شیلاتی و کشاورزی و .

اختیارات وزیر را در این استان به استاندار هرمزگان تفویض کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، محمد جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در جریان سفر به هرمزگان بیان این که ما برای حمایت از کشاورزان به دنبال کشاورزی قراردادی هستیم، اظهار داشت: در این راستا باید تولید قراردادی در پرورش ماهی در قفس را نیز راه اندازی کنیم، زیرا تجربه های گذشته نشان می دهد وقتی اتحادیه ها و شرکت های تعاونی تشکیل می شوند در حین کار دچار مشکلات تامین مالی می شوند، بنابراین انتظار می رود قرارگاه، اوقاف و ستاد برای حمایت از اتحادیه ها و تعاونی ها تولید قراردادی و خرید تضمینی انجام دهند.

وی ادامه داد: این الگو باید در استان توسط سازمان شیلات و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مدیریت شود تا زیستگاه قوی و غنی شود.

وزیر جهاد کشاورزی از طرح مولد سازی به عنوانی طرحی بزرگ یاد کرد و گفت: طرح مولدسازی در بند ت تبصره 8 با قرارگاه شروع کردیم که تحول بزرگی را در حوزه کشاورزی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی تمام اختیارات خود را به استاندار هرمزگان تفویض کرد

وزیر جهاد کشاورزی تمام اختیارات خود را به استاندار هرمزگان تفویض کرد