مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 23:502023-02-10اقتصادي

22 بهمن اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: 22 بهمن اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است و مردم استان فردا این شور عظیم را رقم خواهند زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که مردم استان فردا یک صدا این شور عظیم را رقم خواهند زد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 516 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 770 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد، افزود: علاج بخشی سد بیدواز، افتتاح صنعت مرغداری در شهرستان های مختلف، افتتاح کارخانه خوراک دام، تولید آلفای آلومینیوم و افتتاح مجموعه تفریحی در شهرستان شیروان از شاخص ترین پروژه های افتتاحی ایام دهه فجر امسال بود.

وی افزود: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، پالایش روغن، حفر چاه و خط انتقال آب، تولید فولاد، تصفیه خانه فاضلاب بجنورد از مهم ترین پروژه های کلنگ زنی بودند.

حسین نژاد گفت: تبدیل بام و صفی آباد به شهرستان و مصوب شدن 200 میلیارد تومان دیگر به اعتبارات سفر رییس جمهور نیز مهم ترین عیدی دولت در ایام مبارک بود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انقلاب ما ارزشی و به دنبال احیای دین و شخصیت های مردم بود، تصریح کرد: با وجود 17 هزار شهید ترور، تجزیه طلبی و جنگ تحمیلی مردم با بصیرت و آگاه ما فردا 22 بهمن ماه به صورت خودجوش پرشورترین راهپیمایی را رقم خواهند زد و اعلام می کنند که به آرمان های انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است

22 بهمن اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است