مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-11سياسي

دورخیز دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای افزایش رشته


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از دورخیز دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برای افزایش و توسعه رشته های تحصیلی این دانشکده خبر داد.

- صادق نجفی فاتح در گفت وگو با ایسنا، در ارائه گزارش عملکرد دانشکده به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: رشته های کارشناسی مامایی در راستای صیانت از جمعیت، فناوری اطلاعات سلامت و کارشناسی فوریت های پزشکی از جمله رشته های تحصیلی در حال پیگیری و اخذ مجوز برای افزایش تعداد رشته های تحصیلی این دانشکده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیریم در سال آینده کارشناسی فوریت های پزشکی را به رشته های تحصیلی این دانشکده اضافه کنیم، افزود: در حال حاضر در دانشکده علوم پزشکی شهرستان 226 دانشجو در سه رشته تحصیلی فوریت های پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی در حال تحصیل هستند ضمن اینکه 17 عضو هیات علمی نیز در این دانشکده فعالیت دارند و با توجه به گذشت 11 سال از تاسیس دانشکده توسعه و افزایش رشته های تحصیلی این دانشکده ضرورت دارد.

نجفی فاتح در ادامه از آغاز تخریب سازه قدیمی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) برای آغاز پروژه ملی ساخت بیمارستان جدید 128 تختخوابی خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده اختصاصی برای اجرا و احداث پروژه ملی بیمارستان 128 تختخوابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای افزایش رشته

دورخیز دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای افزایش رشته