مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-11سياسي

مرکز مدیریت پسماند الیمالات شهرستان نور افتتاح شد


مجتمع مرکز مدیریت پسماند الیمالات شهرستان نور با ظرفیت 250 تن، با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- استاندار مازندران دیشب در افتتاح مجتمع مرکز مدیریت پسماند شهرستان نور با اشاره به اینکه بعد از 44 سال با پافشاری بر ظرفیت های داخلی کشور اقدامات قابل توجهی به ثمر رسید، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در مازندران آمارها بیانگر اقدامات منحصر به فرد جمهوری اسلامی است .

سید محمود حسینی پور با بیان اینکه دولت سیزدهم به پیشنهاد استان مازندران بحث مولدسازی اراضی دولتی را در نظر گرفته است، گفت: مازندران یکی از نقاطی است اگر مولدسازی با نظارت دقیق اجرا شود متحول و استان برتر در کشور می شود چرا که ارزش افزوده زمین در استان مازندران مانند طلا است.

وی با ابراز نگرانی مبنی بر اینکه وضعیت بودجه ای شهرداری های مازندران نگران کننده است، افزود: مگر می شود استانی که سالانه میلیون ها گردشگر دارد مشکل درآمدی داشته باشد.

استاندار مازندران با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری و تخصیص بودجه برای این استان، تصریح کرد: در سفر رییس جمهوری برای مازندران 17 هزار میلیارد تومان اعتبار گرفتیم ولی در 13 روز عید 32 هزار میلیارد درآمد داشتیم که نشان دهنده بهره مندی از ظرفیت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت پسماند الیمالات شهرستان نور افتتاح شد

مرکز مدیریت پسماند الیمالات شهرستان نور افتتاح شد