مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:262023-02-11سياسي

معاون رییس جمهور: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت نسل مستقل با انگیزه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی شب گذشته و در آخرین شب از جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در باغ موزه دفاع مقدس انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تا ابد مدیون امام و شهدا است و تاسیس باغ موزه دفاع مقدس در قم اقدامی ضروری بود چراکه نام و یاد شهدای گرانقدر را زنده نگه می دارد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه شهادت در اندیشه انقلاب و شیعه همانند حیات است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی گنجینه ای از شهدا را دارد که متاسفانه از بسیاری از آن ها غفلت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت های جهان از روز اول نمی خواستند این انقلاب پیروز شود، خاطرنشان کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها و تحریم ها آغاز شد ولی به برکت رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای این انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

لطیفی با بیان اینکه امروز در دنیا هیچ حکومتی وجود ندارد که نوع حکومت از مردم سوال شده باشد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق همه پرسی نوع حکومت را از مردم سوال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت نسل مستقل با انگیزه است

معاون رییس جمهور: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت نسل مستقل با انگیزه است