مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-11سياسي

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گلستان آغاز شد


راهپیمایی مردمی یوم الله 22 بهمن و بزرگداشت چهلمین و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور، در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راهپیمایی مردمی یوم الله 22 بهمن و بزرگداشت چهلمین و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) همزمان با سراسر کشور در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه گرگان، در هوای سرد مرکز گلستان به میادین و خیابان ها آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در پاسداری از انقلاب اسلامی اضافه کنند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال از ساعت 9 و نیم صبح امروز در گرگان همچون دیگر نقاط کشور آغاز شده است و گرگانی ها در حالی که پرچم غرورآفرین جمهوری اسلامی را دست دارند، شعارهای 22 بهمن یوم الله - یوم الله و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند.

مردم گرگان راهپیمایی خود را از چهاراه میدان آغاز کرده و در ادامه از خیابان حضرت امام خمینی (ره) وارد میدان شهرداری شده و سپس از مسیر خیابان شهدا راهی چهارراه شهدا و محل قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی می شوند.

قرار است سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا برای راهپیمایان سخنرانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گلستان آغاز شد

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گلستان آغاز شد