مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-11سياسي

فرماندار اراک: مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا نمی کند


فرماندار اراک شرکت گسترده و حضور موثر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران دانست و گفت: مشکلات اقتصادی، - امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به فضاسازی رسانه های معاند انقلاب اسلامی برای به حاشیه بردن راهپیمایی و کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه اظهار کرد: امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ثابت کردند این فضاسازی ها  مانع از حضور معنادار آنان در صحنه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تاریخ نشان می دهند هرگاه فضاسازی ها علیه ملت بیشتر شود، مردم برای پاسخ کوبنده به دشمنان، حضوری پرشورتر دارند.

فرماندار اراک شرکت گسترده و حضور موثر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران دانست و افزود: مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی ها هیچگاه باعث نخواهد شد مردم دست از انقلاب خود بکشند.

هادی بیان کرد: مسیر پیشرفت انقلاب مسیر پرشتابی است و هیچ توطئه و فتنه ای باعث نخواهد شد در حرکت قطار انقلاب خللی ایجاد شود.

وی گفت: مردم همیشه مسوولان را شرمنده و وفاداری خود به نظام و انقلاب را با حضور به موقع و دشمن شکن خود در صحنه ثابت کرده اند.

پایان پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اراک: مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا نمی کند

فرماندار اراک: مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا نمی کند