مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-11سياسي

حضور حماسی مردم گلستان و نابودی کاخ آرزوهای فتنه گران


استان گلستان رنگین کمان اقوام است امروز مردم شهید پرور و انقلابی استان گلستان فارغ از قومیت و مذاهب پای در عرصه میدان نهادند و فریاد ولایت پذیری را سردادند و انزجار خود را علیه فتنه گران و جبهه استکبار اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه در روز 22 بهمن 1401 با صلابت به خیابان ها آمدند تا در پاسخ به گزافه گویی های دشمنان که گفته بودند ایران جشن 44 سالگی خود را نمی بیند، بگویند ایران استوار، 44 سال افتخار .

وقت آن رسیده است که دشمنان بساط خود را برای همیشه نه از منطقه بلکه از دنیا کوتاه کنند زیرا امروز دستشان برای همه رو شده است.

دشمن ستمگر در این جنگ ترکیبی از تمام توان خود علیه ملت ایران استفاده کرد که کشور را به انحطاط و زوال برساند اما بصیرت و روشنگری مردم تمام نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرد.

خانم شیروانی در حالی که فریاد  این همه لشکر آمده به عشق رهبر امده را سر می داد در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: به حول و قوه الهی امروز طلیعه 44 سالگی انقلاب را با هم جشن می گیریم شب گذشته که خداوند با بارش برف به گلستان، شادی و نشاط ما را دوچندان کرد که این را به فال نیک میگیریم.

  وی ادامه داد: امروز در این هوای سرد زمستانی آمدیم که به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بگوییم کور خواندید اگر فکر براندازی این انقلاب را د سر دارید، این انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم گلستان و نابودی کاخ آرزوهای فتنه گران

حضور حماسی مردم گلستان و نابودی کاخ آرزوهای فتنه گران