مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-11فرهنگي

وقتی «ب.و» در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت


نمایش فیلم های جشنواره فجر که بخشی از ریل گذاری جدید سینما محسوب می شوند با روایتی کمیک و جذاب از روزهای آغازین سانسور در سینمای پس از انقلاب به آخر راه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعه 21 بهمن ماه سرانجام ماراتنی که بسیاری از فیلمسازان حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با آن روبرو بودند تا آثار خود را به جدول نمایش برسانند، به پایان رسید و هر 24 فیلم راه یافته به بخش مسابقه ملی رونمایی شدند.

* در آخرین روز جشنواره فیلم آنها مرا دوست داشتند و سینما متروپل در سینمای رسانه به نمایش درآمد که یکی از آنها حوصله جمع قابل توجهی از مخاطبانش را سر برد و دیگری در آخرین سانس، خیلی ها را سرحال کرد و پایان سینمایی نسبتاً خوبی را برای این جشنواره پرحاشیه به ثبت رساند.

* آنها مرا دوست داشتند کیفیت قابل توجهی به عنوان یک اثر سینمایی نداشت و با یک جلسه مطبوعاتی پر اعتراض از سوی یکی از عوامل همراه بود.

مجری طرح این فیلم که مسئولیت انتخاب بازیگر را هم برعهده داشت با دفاع از یکی دو هنرجوی موسسه اش که در این فیلم بازی کرده بودند به دیگر بازیگران فیلم تاخت و باطرح ادعاهایی آنها را بابت حضور نداشتن در جلسه مطبوعاتی و تحریم کردن، طلب دستمزد بابت شرکت در نشست خبری، مخالفت کردن با بازی در مقابل بازیگران ناآشنا به باد انتقاد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «ب.و» در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت

وقتی «ب.و» در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت